Translate

onsdag 13 mars 2013

Brisbane, moololaba och Noosa

Jag vill bara meddela att jag njuter fullt ut här borta och är vid liv även om det varit lite tyst här. Senaste veckan efter att jag lämnat canberra har jag rest upp till brisbane, Mooloolaba(!!!) och Noosa. Har orienterat i bushen, ätit massa "australiensk" mat , gått på universitets lektion i brisbane uni, tränat i regnskogen, haft trevligt sällskap av min orienterings kompis Heather och hennes familj, haft en reunion med Maiju och tysken Jonas, solat och hoppat omkring i havet, surfat vid solnedgången, dansat nätterna långa och njutit av fint väder efter cyklonerna som snurrat på senaste veckorna här i Queensland. Nu drar äventyret vidare norrut. Hej så länge, skall berätta mer då jag har tid !































3 kommentarer: