Translate

onsdag 2 januari 2013

New year, new dreams!

 Nyaret firades i ar i Pyrmont point park i Sydney med massa harliga manniskor. Klockan 1 tiden pa dagen var vi dar med picnic korgen och skumppa. Mitt i allt gick solen ner och vi sag forsta fyrverkeriet klockan 9 pa kvallen. Stamningen steg och klockan 12 var det det finaste fyrverkeriet jag nagonsin sett. Sydneys nyar visas i nyheterna runt hela varlden. Vi firade hela natten, sa da ni skrek Gott nytt ar hemma i Finland sov jag djupt. Basta sallskapet den kvallen, fint vader , god mat och en ny upplevelse... Starten pa det nya aret kunde inte vara battre.

 Utsikten fotad med min iphone
 Susanna ja Maiju fancy pancy!


Party hats!



Med dessa daliga bilder, forsokte fa dem fran kameran till datorn jag nu ar pa men det fungerar inte... Sa vill jag onska er alla ett JATTE FINT OCH GOTT NYTT AR 2013 dar hemma. Puss till familjen och vannerna. 2012 var harligt och givande, blev student, och for ivag pa min dromresa.. Vaxte som person. Dethar aret skall vara sportigt, nyttigt och fullt med nya upplevelser.
2013, bring it on!

1 kommentar: