Translate

måndag 16 april 2012

Backdrag & gröt

Goodmorgon strålande people! Vet ni hur glad jag blev i morse då jag blev väckt av solskenet, steg upp som en ny människa med leende på läpparna. Rätt så fort hoppade jag in i bilen och hade ca. 1h löpträning 08:00 på morgonen med Dennis. Korta orienterings banor med 2backdrag/bana, hela det x4. Så nu är jag pigg som den. Skall så småningom börja fixa mig fin inför jobbet, tycker det är roligt att få planera en arbetsoutfit varje dag, det blir lite extra också då det är en klädbutik var kunderna kollar efter hur man klär sig. Så något vårigt får det bli idag. Men först skall jag äta upp min grötportion med blåbär och blåbärsyoghurt (!! rekommenderar) i, och dricka upp mitt kaffe, och så måste  jag nämna att jag har Melissa Horn sjungande i bakgrunden.. Perfekt morgon indeed. Efter jobbet skall jag till något mindre skönt,  idrottsmassören! Stackars mina styva ben och valpsjukan.. men det gör ju bara gott, eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar