Translate

måndag 9 april 2012

people are awsome


 Så närmar sig denna soliga men sömniga dag sitt slut. Jag sitter för tillfället hemma och taggar  inför kommande dagar. Tänkte imorgon börja dagen med en löprunda efter denna vilodag och laga ett ordentligt morgonmål. Kl.14:00 bär det sedan av med buss till Österbotten. Vårt flickskolvolley team skall upp och spela finalmatcher tillsammans med pojkarnas skolvolleylag. Så imorgon sitter jag återigen i buss hela dagen för att sedan spela 6 matcher hela onsdagen i Pedersöre. I år har vi återigen ett bra lag, så nu skall vi ta det hem flickor, sista skolvolley spelen för vår del som abiturienter..Så nu saakeli ska vi visa vad vår skola går för!

För att dela med mig av mitt taggande bjuder jag på dessa:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar