Translate

lördag 21 april 2012

Överallt





Idag har jag tävlat på Silja rastit, gick inget vidare då koncentrationen brast totalt. Imorgon försöker jag pånytt med nya tag. Ikväll skall vi ha reunion hos Minna med ett gäng brudar, det fortsätter sedan ut menn jag kommer hem och sova och äta så jag orkar tävla imorgon igen. Igår jobbade jag hela dagen och på kvällen gick finalen av The Voice of Finland, detta såg jag på med Paulina och Lina, hurja spännande var det! Mikko Sipola härifrån, Ekenäs, tog hem vinsten. Otroligt.. Före vår TV-kväll med passionsfrukter och chips planerade jag och Palle på vårt gemensamma mellanår på andra sidan jorden, det närmar sig påriktigt nu. Nästa vecka har vi antagligen allt fast spikat. Thailand,Malaysia,Singapore,Bali,Australien,Nya Zeeland och hem, 6månader av äventyr. Jihuu! Skriver mer detaljer om resan, vad vi skall göra, hur länge vi reser ihop, när vi far o.s.v.. senare då det blir mer aktuellt. Spännande tider =)

 Hoppas ni har allt bra , och jo, skall skärpa mig med uppdateringen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar