Translate

fredag 13 april 2012

Var det bra så?

Vilken bra dag det har varit! Gott morgonmål och en bra arbetsdag. Jag jobbar som sagt i en inrednings&kläd butik, så idag var jag bl.a som provkanin för några nya klänningar.. En eventuellt min blivande studentklänning! Arbetsdagen tog slut vid fem och nu tänker jag slappa och ta det lungt hela kvällen lång. Imorgon har jag jobb igen, tävlingar (Kevätyönviesti) i Kaarina och efter det blir jag i Åbo hos Jeannette med Bella. Så har ett roligt veckoslut framför mig med jobb, orientering, vänner och fest. Hoppas ni andra också har allt prima! Sätter in bilder från dagen ikväll, före det skall jag se på nyaste 90210! Fredagskramar !




Bild från jobbet var jag studerade lite tyger! Råkar någon veta hur man får bättre kvalitet på bilder från iphone då man laddar upp dem via blogpress?

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar