Translate

torsdag 26 april 2012

Day by day

Jag är fri abiturient som lever livets sköna stunder just nu. Någon dag kommer vi titta tillbaka i tiden och sakna dessa läxfria dagar med lätt jobbande på dagtid, träningar och fest kvällstid. Har haft varannan dag ledig och varannan dag jobb denna vecka. Igår njöt jag av solen och ledigheten med häng på lokala Caféts uteservering med solbrillorna i högsta hugg, hade min studentklännings prövning num1, allsång med The voice of Finland på torget vid solnedgången och eftet det fest till tidiga morgontimmarna.. Idag har jag kämpat på jobbet och power napat resten av dagen vilket verkligen behövdes. Imorgon är jag ledig igen och då far Paulina min vän och jag till Helsingfors var vi börjar vårt nästa års äventyr med lite förberedelser... Damdidamdidam, nervöst !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar