Translate

torsdag 12 april 2012

My sport is your sport's punishment - Nike Running


Idag tränade jag i grått från Nike. Tightsen (super bekväma) och toppen inhandlade jag i februari på The Nike Blast. Därifrån fick jag även med mig hem en running långärmad i pink samt en T-shirt i lysande orange, ett par Nike fitness skor och en till träningstop. 

Min lediga aktiva dag blev inte riktigt som tänkt. Städandet skippade jag helt, for och träna istället. Kände för lite styrka så det blev 1h Kahvakuula, efter det fort hem, åt ett ägg, böt om och fort iväg på orientering med Dennis och André. Där blev saldot 1h18min löpning. Så aktiv har jag varit, men inom fel område... Men något på sidan om tränandet fick jag ändå gjort. Surffade efter husbil till sommarens O-ringen tävlingsvecka, var ut med hunden och planerade lite på studentklänningen. Imorgon startar dagen skönt med lyxigt morgonmål med Lina på Café Carl de Mumma och kl. 10:00 traskar jag till jobbet. Får hoppas på lika varmt väder som idag. =)


Godnatt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar