Translate

torsdag 12 april 2012

Energi & vilja


Godmorgon ni fina! Sitter för tillfället vid morgonmålsbordet efter en natt av 11h sömn. Behövdes verkligen efter allt resande. Jag dricker kaffe, uppdaterar mig av världens nyheter och ser på när Pippi(valpen) jukkar med en dyna. Haha. Hormonerna tar över och hon förstår ingenting. Idag skall jag vara aktiv. Efter två veckors resande hit och dit finns det mycket som måste göras så jag känner mig bekväm i vardagen igen. Bl.a städning, planering inför studentdimissionen,mellanåret, veckoslutet m.m. Idag är jag pigg och full av energi & motivation, låt detta vara en bra dag! 

P.s. Det blev förlust i gårdagens matcher... Vi fick inte vårt egna spel igång ordentligt förrän i andra set, så vi gav ett jämnt motstånd men det räckte inte till. Men en rolig resa till Österbotten var det trots allt, so no worries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar