Translate

måndag 29 oktober 2012

1700km senare

Städigt flyg ner till Bali och efter lång väntan av rinkan stod jag vid exit. Massa lokala taxichaufförer försökte dra mig med till taxina men jag gick till taxi stationen. Fick en egen lokal taxi chaufför och kunde inte annat än följa honom till en mörk gata och så hoppa vi in i en taxi. 20minuter genom mörka Kuta satt vi tysta och jag såg på gatorn. Massvis med turister och hektisk trafik. Mitt i allt stannade han och visade åt en riktning och sa 60 000 thank you, then down there med brytning. Jg blev lämnad mitt i nånstans och gick längs med en mörk lång gata. Det enda ja visste var att hostellet fanns till vänster och till sist hittade jag. Suoer fresht ställe dethär också, lite bungalow style med pool och egen bar! En halv timme senare stod jag i polen och pratade med dansk kille, fransk tjej, holländsk kille och tysk kille. Alla här för att surfa och festa. Så lätt är det att få nya vänner! Imorgon är det bestämt att vi ska på första beginner kursen med en lokal surfare. NU har den riktiga resan börjat! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar