Translate

onsdag 24 oktober 2012

Sista natten i egen säng

Ikväll har jag haft bästisarna Johanna och Josefina över. Vi har pratat , skrattat och firat jul med glögg och pepparkaka. Glugg and peppercake ;) imorgon kramas vi sista gången på middag. Annars så har jag spenderat min dag i Ekenäs centrum var jag har träffat arbetskompisarna, min fina frissa , Manda och Antonia medan jag skötte sista ärenden och shopping.Typiskt att t.ex. Min iphone hamnade på service idag, pga överhettning. Såååå... den följer inte med första månaden. Och så har jag fått ett A-hepatit vaccin för mycket... 👌Råddas ! Men det hör väl till?




Nu skall jag ta vara på egna sängen och sova gott inför resedagen.Tidig väckning imorgon och saker att göra innan avfärd, har inte äns packat allt ännu :D Tur så har jag hela dagen på mig före jag hoppar på 11h långa flygresan till andra sidan jorden. Förstår fortfarande inte att dethär händer. Nu, dethär dygnet... Crazy!








Pippi ligger här med mig ikväll istället för sin egna korg. Tror hon känner på sig att nåt händer. Huuj så jag kommer sakna den filuren :(


Godnatt Langansböle !❤

2 kommentarer:

  1. Ujj ja kan känna de du känner nu, kommer ihåg de fast ja ren e över en månad sen! Det blir bra, och massvis av lycka till på din resa!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack Ika! Kanns ratt bra att vara har nu ! Kramar till dig dar pa andra sidan !! <3

    SvaraRadera