Translate

fredag 19 oktober 2012

Wohooo!!

Ledigledigledigledigledigledigledig!! Såhär skall det kännas då man blir ledig, vilket borde ske på sommaren. Men nej, jag fick aldrig den känslan, att ha lov. Har stått på jobbet för många månader in på hösten och samlat ihop resekassan så loma är faktiskt det som behövs just nu. Tur så tog jag ledigt dagarna innan resan. Inga mera tidiga väckningar eller tråkiga dagar på jobbet. Lite kommer jag förståss sakna arbetskompisarna, men nu är det dags att sluta och koncentrera sig till 100% på kommande halvåret. Sto sista timmarna och bara log för mig själv, moonwalka omkring i butiken och åt sista Åre Choklad bitarna. Arbetsdagen slutade också bra då en kund gav en komplimang om att jag hade hennes drömhår och ville veta vem min frissa var. Härligt med spontana komplimanger av främmande människor :)! Happy, happy,happy fridayyy !! Hihiiii va skönt , veckoslutet har en bra början för denhär glada flickan !












Ikväll skall jag hänga med underbara Josefina Wilhelmina skräck Bäck !
Ha en bra fredag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar