Translate

lördag 27 oktober 2012

Lordag kvalls uppdatering fran Singapore


Halsningar fran Singisdingis. Har spenderat denna eftermiddagen pa hostellet efter att min nya tyske van flog vidare till Sydney. Har laddat upp massvis med bilder, en del lade jag upp pa Facebook, skall laga ett ordentligt inlagg hit ocksa da jag har battre tid. At precis en cup of noodles, och skall om en halv timme befinna mig vid en MRT(metro station) var jag moter upp tre andra varlden runt resare som vi stotte pa igar da vi var uppe i Marina sans Bay hotellet. Vi ar alla lite trotta efter igar sa blir hang pa en sportbar nagonstans i centrum. Det jag gillar med Singapore ar att man standigt kanner sig trygg. Butikerna och manniskorna ror sig fortfarande pa gatorna 1-2 pa natten och alla ar himla hjalpsamma. Mitt hostel som varit fullt med kineser blev mitt i allt tommare idag, och pa kvallen kom det nya resenarer. Trevligt da man sitter runt bordet och pratar och lar sig kanna varandra. Skulle kunna beratta sa mycket mer, men sparar det till senare. Nu maste jag byta om och packa vaskan... Ha en fin lordagkvall !

Ja , anvander hostellets tangentbord, darfor inga prickar ! Och vetni, jag har borjat tanka allt pa engelska nu... tva dagar tog det. 



Utsikt fran Marina Bay hotellet igar. Amazing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar