Translate

torsdag 18 oktober 2012

Om en vecka...







...är jag redan i Singapore! Nervös? Nääää, int just alls :D

Idag, på min sista torsdag i Finland har jag hunnit med en hel del. Vädret har varit hemskt... Mörkt , regnigt och grått hela dagen = väldigt sömnigt och tråkigt humör. Jobbdagen gick snigel långsamt... NÄST sista dagen för mig på Casa di Mari. Det mina vänner kan jag säga att är sååå himla skönt. Är helt enkelt uttråkad och le på jobbet,Ekenäs och Finland. Fick besök på dagen av fina vänner mitt i klädbyte på mina fyra favorit killar. Skyltdockor. Skämde även bort mig med lunch på salladscafé. Efter många gäspningar och kaffekoppar tog arbetsdagen slut. Timmarna därpå hängde jag med herr Sumelius , där är en typ som får en att skratta gång på gång! Senare på kvällen la jag musik i öronen på full volym och sprang en löptur till stan och tillbaka med några 5minuters drag. Idag kändes benen lite lättare igen, och det var skönt väder att springa i. Lite spökigt på Ekenäs tysta gator, men massa syre och energi i kroppen ! :)

Nu har jag ätit gott och hänger för tillfället med min familj, min kära bror är på besök. Ikväll skall jag ännu ha en Skype dejt med fina Vici som för tillfället lever livet i London. Henne saknar jag en hel del! Om jag hinner, så skall jag färga ögonbrynen&fransarna med färg som min frissa gav med mig till resan. Får se hur mycket tid det blir över, vill tidigt i säng före sista arbetsdagen och en helg full med planer. Myskväll,Hahy's innebandymatch,sista orienteringstävlingen i Halikko, Goodbye party och massa kramas med alla vänner !


Hoppas ni andra har överlevt dystra dagen ! Godnatt :)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar