Translate

torsdag 25 oktober 2012

Singapore

31 graders hetta, tung rinka och många metro stationer senare har jag hittat fram till mitt Hostel! Sov heela långa 11h flygresan så det gick snabbt. Stackars lilla thailändare brevid mig vågade inte fråga sig till vessan en enda gång. Så när jag vaknade och steg upp rusade hon iväg... haha! Hittade rätt bra fram, men shit så dethär är en stor stad!!! Och modern! I metron var det underligt för nästan alla prata engelska med varandra. Asiens samlingspunkt och blandning av massa olika kulturer. Tänker ta det lugnt här på hostellt en stund och sen ger jag mig av ut på ett äventyr. Träffade en tysk backpackare på flygfältet som är här i två dagar före han åker till Sydney så vi skall besöka ett intressant ställe. :D hoppas allt e bra i kylan, jag svettas ihjäl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar