Translate

onsdag 15 februari 2012

15.2

Nu är denhär tjejen utvilad efter en lång natt av sömn. Åt även ett maffigt morgonmål i lugn och ro så dagen har börjat perfekt! Idag skall det sista fixas inför vår dag imorgon(!!) då vi äntligen lämnar gymnasiet och går ut ur huset!! Obeskrivlig känsla! :D Vi har så himla bra årskurs så jag tror morgondagen kommer bli bra hur mycket än som går snett eller misslyckas, vi gör dagen bra tisammans! Vetni, börjar tänka igen på hur tiden går allt för snabbt.. Jag kan inte förstå att det är jag som går ut gymnasiet,imorgon, då jag minns dagen då min bror fick sluta skolan som om det var igår! (... Det har gått fem år sen det!) Men man kan väl inte göra annat än att ta tag i stunden och njuta, för det är man värd, gamla, vuxna, välutbildade vi. Eller?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar