Translate

tisdag 7 februari 2012

Månskens träning

Idag har varit en aktiv dag. Gym-passet var effektivt och varade lite över en timme, sen har jag hunnit äta lunch med en vän i sallads café, kramas lite med killen, fixat roliga hemligheter till penkkisdagen (närmar sig med stormsteg, jäiks!) och sprungit äckligt tunga 500m backdrag x 7 i fullmånssken och passlig kyla. Nu myser jag hemma i varma kläder och nyklippt hår. Skall äta något gott och sen läsa igenom lite om morgondagens program då jag har min första arbetsdag. Imorgon skall Ingå lågstadiet ha skolidrott och utedag med Skidkul på programmet som jag skall dra i några timmar. Allt från lekar till staffetter, på skidor! Skall bli roligt. På torsdagen är det Ekenäs, Seminarieskolans tur! Så två utedagar och ivriga skolbarn står på schemat!
En skidbild på Siiri och mig från förra året

2 kommentarer:

  1. Ja så massa människor springa här i österby o så tyckte ja att ja såg dej så ja vinka helt fullt tills ja märkt att de va nån helt annan....uuups^^ / Vicis <3

    SvaraRadera
  2. Haha, jo dom hade testlopp där men ja hade annan träning iställe :)! Hoppas hon blev glad som du vinka till! ;) haha!

    SvaraRadera