Translate

söndag 5 februari 2012

Äntligen.

Här sitter jag igen, med bloggiver. Jag har haft en blogg i högstadiet som jag flitigt uppdaterade. Sen hände det mycket i mitt liv, jag växte som person och tappade helt enkelt motivationen. Kanske lika bra så, lite ångrar jag förstås att jag raderade hela bloggen. MEN till saken. Jag kunde inte låta bli längre, jag ville börja igen.  Denhär gången blir det lite annorlunda, nya vindar så att säga. Mera bilder, mindre text. Vill få ut mina tankar,fotografier,kreativitet och dela med mig av något som kanske någon annan tycker är intressant !  Det kliar riktigt i fingrarna, härligt att få blogga igen. Äntligen tog jag tummen ur röven och lagade en sida som får duga en tid framåt. 
Välkommen kan jag väl säga till mig själv. :)

Instagram

Nu skall jag ut i snöyran och löpa. Mysigt.

2 kommentarer: