Translate

tisdag 14 februari 2012

Valentine's day

Idag är dagen då vi skall krama och vara goda mot våra fina vänner och ge några extra pussar till sin bättre halva! Jag älskar vändagen, då man får hitta på några fina överraskningar till de som står en nära. Allt från ett litet kort till mysig kakao! Det borde vara vändag varje dag tycker jag! För sällan kommer man ihåg att förgylla någons vardag och visa dem hur mycket man bryr sig. Utan vännerna skulle man inte vara den man är idag! Ta vara på dem, för det skall jag göra så härliga och unika vänner som jag har runtomkring mig. Så från och med idag är det alla hjärtans dag varje dag, det är små saker här i vår rätt så mörka vintriga vardag som gör livet värdefullt.


Annars då? Har gått omkring två dagar med sån himla träningsvärk , mest i nacken,ryggen och magen efter veckoslutet.. Men har tränat löpning (sprint otientering) och dansat lite till så de börjar lägga sig. Till skrivningarna har jag inte planera på att läsa denna vecka, är för excited över penkkis som är i... ÖVERMORGON!!




En dag i skidspåret såg det ut såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar