Translate

måndag 6 februari 2012

Vinterlov

Nu är jag klar från att sitta på lektion dag efter dag i 12 år, skönt men sorgligt. Så i princip har jag sommarlov. Men det låter ju lite dumt då det är snö ute, så jag döper det till vinterlov. Borde kanske kalla det för läslov, vi har ju endå skrivningarna kvar, kröhm... Annars är det bara roliga saker som händer de kommande månaderna: ABI-teater övningar, penkkis dagen, ABI-kryssning, Levi skidresa, Göteborg träningsläger, 10-mila tävlingar i Sverige, Aya Napa ABI-resa med 9 andra chicas och så skall jag klämma in lite jobb nu och då. Behöver pengar till hösten då det startar ett nytt äventyr för mig och Paulina. Tjoho! Inga bilder till dethär inlägget, får det inte att fungera via ipad? Nu skall denhär flickan sörpla i sig sitt kaffe och sedan ha en mysig måndag med Josefine!

2 kommentarer:

  1. du måste ladda ner en blogspot app för att kunna lägga till foton :)

    SvaraRadera