Translate

söndag 5 februari 2012

Tysta gator.

Det går nästan inte att beskriva hur förtrollande det är då det faller gigantiska snöflingor långsamt ner mot marken. Man blir väldigt lugn av det och tiden stannar upp. Det kanske den inte gjorde idag då jag kämpade springandes framåt på oplogade vägar och knapt såg någonting på grund av snön... Jag njöt ändå och gapade efter snöflingorna som ett litet barn, gav säkert ett skratt åt de som körde förbi kan jag tro. Inne i stan var det vita tysta gator. Denhär kvällen är några av vinterns höjdpunkter som gör att jag uppskattar det kalla och äckliga. Skön avslutning på dagen. Nu är det te dags med massvis av honung, sen krypa ner under duntäcket. Imorgon har jag mina sista lektioner någonsin i gymnasiet..
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar