Translate

torsdag 9 februari 2012

Dag efter dag

Dagarna bara rullar på med massor av program hela tiden. Hänger inte med i takten. Gör mycket hela tiden, men förstår inte att vi redan är 9 dagar in i Februari... Om endast en vecka är det vår, sista årets studerandes, abiturienternas dag ! Snart är det sommar och jag är mentalt fortfarande och firar jul. Så känns det. Tyvärr har jag inga nya bilder att bjuda på, har helt enkelt för fullt upp, så mina bättrade fotograferingsvanor får vänta ännu en liten stund till. Idag var det så roligt att dra lekar för barnen. Det är en härlig känsla att få dem och skratta och koncentrera sig till 100% på det vi gör. Fick även mycket positiv feedback av både lärare och elever, sånt förgyller dagen. Efteråt var jag en vandrande zombie som igår, trots att jag tog en powernap. Orkade ändå med matematik stödet inför skrivningarna och en skön timmes springtur i kylan för att vakna till lite. Imorgon vill jag vara skarp och utvilad. Vi har första skrivningen för denhär våren, dvs. Modersmål, textkompetens. Så imorgon sitter jag och skriver i 6h och på kvällen inviger jag denhär vinterns snowboarding. Veckoslutet är minst lika full proppat med program. Skall till Helsingfors på The Nike Blast både lördag och söndag! Kommer att bli super ! I mitt schema står allt från afho(afrohouse kombinerad danspass) till ragga och jazz!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar